Jumaat, 31 Julai 2009

emmmm.... alangkah indahnya mase lalu...

bru td aku browse gmbr2 lme kat website2 kgkwn (fs, pcbook etc)
tetiba aku rase cam sddih pun ade..rase sayu pun ada.. rase terkilan pun ada.... sonok tgok kgkwn dah kawen.. dlm rmi2 yg kawen tu..xde satu pun aku pegi mjlis dowg (knapa aku x pegi...:(...
dulu, aku ngan dowg nih epi je.. pegi mkn mnum sme.. g kuliah, kuar jnjlan.. kerna, pada mase itu, kami sume msh lg 'keanak-anakan'.. :).. de mse2 epi, kdgkala mare, epi smula.. majuk plak.. baik smula... sungguh indah pada wakto itu....
pnah skali, aku men ngan cutter.. ntah nape mlm tu aku men ngan cutter.. potong2 ketas.. tetibe.. zasss... ia menikam jariku... sakit sgt.. aku hmpir2 menangis.. mujur, de kwn2 yg tlg aku.. buh ubat... sapu myak gamat n pasto balut.. (moral of story, aku dah fobia dah men cutter) bygkn le klu aku sowg2 wakto itu.. thanx yek kwn tlg aku wkto...
.....aku plg ske klu de mjlis kat kolej a.k.a mktb aku.. (aku cgu upenyer)... terutemenye klu de mjlis korban.. leh mkn2 ngan kwn2... aku lak wat perform kat pntas.. (nasyid le yg sesuai kn, xkan lagu beyonce lak) wat perform ngan kgkwn.. igt g si jali (bapak owg nih x pdn dek umo..perangai hangsuang) mst nak jdk solo katenyer.. aku plak dpt 2-3 part line je.. xpele aku pun bkn sdap sgt sore..huhuhu termengaku lak.. aiyoo statement...
.. pnah mase2nyer aku xde fulus nak mkn.. aku leh pnjam kwn aku skupang due... leh le lpas mkn aku... xpun mkn scara 555...(satu2nyer restoran yg de konsep buku 555) hehe... wkto tu xdele pkr sgt nak byr sewa bil2 bagai..

.......tapi itu dulu.. aku sedar bhw mse yg berlalu xkan mgkin akn berulang kmbali... aku berharap suatu mse nnt...aku dpt wat reunion ngan kgkwn aku sume..(tp dowg nak ke dtg..stelah ape yg aku lakukan..sob2)

.....ya Allah..cume padMu aku berserah ya Allah... aminn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan